4 سال پیش 4 اسلاید 668 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (57)
  • نباید‌بزاری‌تو‌دسته‌کیپاپ‌باید‌بزاری‌تو‌دسته‌تیپاپ

  • sbs حیا کن گشادیو رها کن🗿💔

    • ᴛ-ᴘᴏᴘシ︎⌆ حیا کن
      نظر بده رها کن..🌚
      موضوع ندارم به مولا تو خودت هنوز تست نساختی من منتظر توام!🌿
      هیچی تو این مغز صاحاب مرده نمیادددد

    • منه بدبخ یه تسته جنا.یی ساختم شیش ساعته صف بررسیه..
      چقد حق میگییی انگار انبار ایدم اتیش گرفته خاکستراشم ریختن تو دریا هروقت میام فک کنم چی بسازم اهنگ میاد تو ذهنم میبینم عه دو ساعت گذشت🌚💔

    • تو چرا اینقدر حرفای حق و مثالای حق میزنی؟ تو منی یا من تو ام؟ آهنگ بیچارم کرده تا میام برم یه چی بسازم این آهنگای هی...... 🗿🌚

    • حالا چرا تستای جنایی؟ 😹ناظر تا الان گرخیده ازت..

    • ما ماییم اصن
      مخصوصا اهنگای سم و سکشی😹💔

    • دلم برا ناظر میسوزه..

    • مخصوصا اهنگای سم و سکشی😹
      _____
      دقیقااااااااااا

  • حس مرضضضضض🗿🌪️

  • حس درددددد🗿🌪️

  • حس شکست عشقییییی🗿🌪️

  • هععععییی😔💔

  • ایم‌هپی-!

  • ترکیب‌احساس‌گوه،عن‌و‌باقی‌احساسات‌کوفتی
    آغاز‌سال‌تحصیلی‌جدید‌و‌بوی‌چیز‌مهر‌را‌به‌شما‌تسلیت‌میگم!

    • اصا رایحه ی دل انگیزیه-!😔🔫
      تسلیت به تو،تسلیت به من و تسلیت به هممون!"]🗿🔫
      _لیا

    • چرابه‌مهرتوهین‌میکنی‌عییزم🗿💔!)

    • اینجا al در کار نبوده

  • با اینکه درسم خوبه ولی میخام خودمو بکشم🗿💔
    یکی منو نجااتت بدههه تسویههبهقویج۷دیهاقحی۷ویگیجاکیینجرخیوزنچشجت۱قتراکث🗿💔

    • هعب😔🔫
      کلا یکی هممونو نجات بده!"]🗿🔫
      _لیا

    • هعییی یکیی بیاااددد نجااتتمونن بدههه🗿💔

  • ولی فکر کنم من خوشانسم اخه تو رشت زندکی میکنم و مامانم نمیفرستتم🤝🏻💕

    • عههه‌منم‌رشتیم😹🌸
      ولی‌متاسفانه‌باید‌برم؛

    • هیق

    • و همینطور یه خوش شانس رو میبینید که یک بد شانس جوابش را میدهد-!😔🔫
      خو پس چرا ما تعطیلل نیستیممممم-!😔
      _لیا

    • عا فکر نکنم تعطیل باشه.. مدارس بازن.. منتها مادر بنده نمیزاره برم مدرسه

    • خوش‌بحالت"]

    • عه منم تو رشتم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.